piątek, 26 października 2018

Ślimak, ślimak...











20 komentarzy:

  1. Super sa te ślimaki! Szczególnie te kolorowe na czerwonych liściach, świetne kolory. Cz/b sa kosmiczne, male alieny atakują ziemie :D Serio, pięknie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, nie doceniałam ich a są naprawdę ciekawymi i wdzięcznymi modelami ;) Jesienne kolory dodały im uroku :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Ciekawa sesja fotograficzna pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne portreciki ... Na foto nr 5 jakby bujał się w kołysce, a już grzybożerca najbardziej mi przypadł do gustu :) Dooooobra robota. Ale, ale! Czyżby pełne foto przebranżowienie?! ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować pięknie :) Się mi tu nawinęły to dlaczego nie wykorzystać ich wdzięku ;) Aktualnie faktycznie porwały mnie takie zdjęcia ale o pełnym przebranżowieniu na pewno mówić nie można :) Pozdrawiam bardzo ciepło :)))

      Usuń
  4. Wspaniała fotografia. CUDNE ujęcia. Od razu widać że ręka wprawna i dobre oko do zdjęć. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, miałam szczęście trafić na baaardzo cierpliwe modele ;)

      Usuń
  5. Ale foty! Jakim obiektywem były robione zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Użyłam tutaj dwóch obiektywów, Kit oraz Canon Zoom Lens EF-S 55-250mm IS STM plus konwerter Raynox M-250. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Żeby ślimaki były takie ładne to ja jeszcze nie widziałam. Mega talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ujęcia! Jakby ktoś się zastanawiał, co hodować, te zdjęcia będą dobrym argumentem za ślimakami. ;) Mam małą fermę, miałbyś u mnie mnóstwo okazji do różnych ujęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, kto wie może kiedyś skorzystam bo ślimaki rzeczywiście świetnie potrafią prezentować się w kadrze, są cierpliwe i zbyt szybko poza ten kadr nie umykają ;) Pozdrawiam, Wioletta ;)

      Usuń
  8. Pomysłowe i świetnie zrealizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i to jest prawdziwa fotografia! Zrobić zdjęcia czegoś tak małego i nieistotnego, żeby wygląda na epickie i potężne stworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za dobre słowo, pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Bardzo oryginalne ujęcia, pierwszy raz się spotkałem z czymś takim aby ślimak był taką inspiracją dla fotografa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne za odwiedziny i opinię :) Mam nadzieję, że większość otaczających nas stworzeń jak i zjawisk może stać się taką inspiracją. Osobiście nieustannie się rozglądam, permanentny brak czasu powoduje że niestety zbyt wiele mi umyka, zbyt wiele pomijam... Pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ...
Moderowanie komentarzy jest włączone.