piątek, 26 maja 2017

Wiosna black and white









35 komentarzy:

  1. Piękne w tych odcieniach, nabierają tajemniczości i szlachetności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam... wiosennie :)

      Usuń
  2. Przepiękne makra!
    Zapraszam na listymalowane.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mówię NIE dla wiosny w b&w :) Dla mnie jest właśnie najpiękniej w kolorach :) ale rozumiem wizję :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja rozumiem Twój sprzeciw bowiem gdzieś podświadomie wszyscy czekamy na te kolory które wraz z wiosną pojawiają się wokół nas :) Postanowiłam jednak zaryzykować ;) Kolejny wpis już w kolorze, również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)... i to wszystko Heliosem którego szczerze pokochałam i szczerze polecam :)))

      Usuń
  5. Wiesz, że jestem fanką kolorów ale muszę przyznać, że jeśli zdjęcia są świetnie zrobione i skadrowane to iw b&w jest super. Pozdrawiam jednak kolorowo :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje kolory są nie do podrobienia, regularnie podglądam i oglądam i podziwiam, również pozdrawiam :)))

      Usuń
  6. Pięknie w takich odcieniach :)
    Pozdrawiam, miłośniczka b&w ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie zajrzałam na Anja Fotografia, piękne portrety, gratuluję i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękne te czarno-białe makro, mi jest zawsze szkoda kolorów w moich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasami mniej znaczy więcej, osobiście zawsze gustowałam w bw a też lubię eksperymentować. Zdjęcia wykonuję w formacie RAW tak więc można je wywołać na tysiąc różnych sposobów, staram się czerpać z tej możliwości pełnymi garściami ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ciekawe i stylowe zdjęcia. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za opinię, również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Niezwykłe zdjęcia. Z chęcią umieściłabym takie w ramkach i zrobiła z nich galerię ścienną :)

      Usuń
    3. Dziękuję, takie komentarze bardzo motywują, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. zazwyczaj nie lubię czarno-białych zdjęć, ale twoje naprawdę mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w niektórych przypadkach (to moje subiektywne odczucie) bw przekazuje więcej aniżeli kolor :)

      Usuń
  10. Bardzo ładne ujęcia i świetna jakość ! Robisz to naprawdę świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja mam też bardzo pozytywną opinię jeżeli chodzi o zdjęcia :) Są wykonane profesjonalnie i z pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam makro fotografię, zwłaszcza roślin. Sama też uczę się wykonywać takie zdjęcia. Są po prostu piękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za odwiedziny i opinię. Osobiście też jeszcze raczkuję jeśli o makro mówić, to bardzo wdzięczny temat dlatego polecam, polecam, polecam :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  13. Często robię biało czarne zdjecia bo są klimatyczne. Mają to coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to COŚ co trudno jednoznacznie nazwać a jednak istnieje :)

      Usuń
  14. Makro w połączeniu z czarno-białym - to coś co mogłabym oglądać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew oczekiwaniom prezentuje się rzeczywiście nieźle ;) Dzięki wielkie za odwiedziny i opinię, pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ...
Moderowanie komentarzy jest włączone.