wtorek, 24 sierpnia 2021

Na łące...








2 komentarze:

  1. Bardzo dobre zdjęcia i piękne dzwonki. Jedne z najbardziej delikatnych. Spotykałem je raczej na skraju lasu, czy też nawet na leśnych drogach.

    Jestem wielkim zwolennikiem dzwonków od lat, bo dzięki nim wytwarza się bajkowa atmosfera. Lubię też wszystkie inne kwiaty o dzwonkowatych kształtach (naparstnica, drobne szachownicę itp). Wszystkie te rośliny są fotogeniczne.

    PS niestety wszystkie próby wprowadzenia dzwonków na działce kończą się u mnie zjedzeniem ich przez ślimaki - one lubią je chyba jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i opinię :). Znalazłam takie miejsce w okolicy Głogowa w którym pojawiają się co roku, rzeczywiście roztaczają bajkową aurę. Osobiście działki nie posiadam dlatego z przyjemnością uciekam za miasto, na szczęście wokół mojej miejscowości jest sporo lasów, pól i łąk z czego staram się czerpać :).
      P.S. Co do ślimaków to też potrafią być wdzięcznymi modelami, szczerze polecam i pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ...
Moderowanie komentarzy jest włączone.