piątek, 18 sierpnia 2017

Świerszcz brzmi w trzcinie...











16 komentarzy:

  1. Kapitalne - gratuluję cierpliwości, z doświadczenia wiem jak płochliwe są niektóre:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, cały dzień spędziłam na łące ale coś tam udało się ustrzelić, rzeczywiście trzeba się za nimi trochę naganiać ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia makro. A wiem, że nie łatwo robić takie zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie podkręciłabym krzywe, ale zdjęcia są rewelacyjne. Ależ Ci zapozował. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za opinię, z tymi krzywymi to zawsze mam lekki dylemat ;) Trafiłam na łąkę gdzie były ich dosłownie tysiące, trzeba było się trochę nagimnastykować ale zawsze warto ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Już zdążyłem zapomnieć jakie świerszcze potrafią być kolorowe i piękne. Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy nie miałam pojęcia, że potrafią się od siebie tak różnić, dopiero gdy poświęcić im więcej czasu i przyjrzeć im się dokładniej... rzeczywiście są piękne :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Muszę zaprotestować w kwestii świerszcza, bo żaden z nich świerszczem nie jest :) Natomiast kolekcja przepiękna. Osobiście stawiam na 4 i 9 oraz ... zdziwionego z foto nr 5 :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, że koniki polne? Wiedziałam, że coś namieszam ;) Szczerze przyznam, że polowałam na kadry en face właśnie, jak widzę Tobie dużo bardziej przypadł do gustu profil :p Wielkie dzięki za opinię, pozdrawiam ciepło :)))

      Usuń
  6. Pięknie wykadrowane zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ...
Moderowanie komentarzy jest włączone.